Po
raz 4. Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie postrzegania
upominków reklamowych przez klientów. Wśród najczęściej wręczanych giftów
znajdziemy artykuły piśmiennicze, kalendarze, artykuły biurowe, torby oraz
słodycze. Jednak ostatnio marketerzy są przekonani, że im wymyślniejszy
prezent, tym skuteczniej przyciągnie uwagę klientów i współpracowników. Wzbudzenie
zainteresowania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalanie
świadomości marki – oto trzy podstawowe zadania, które ma spełniać marketingowy
gadżet. Co więc może wyróżnić się na tle sztampowych pendrivów, długopisów,
notatników, smyczy oraz kubków?
Materiały
biurowe z pewnością należą do najpopularniejszych upominków. Stanowią doskonałą
wizytówkę firmy (przeważnie zawierają jej nazwę bądź logo) i są funkcjonalne. Elegancki,
metalowy długopis zawsze jest mile widzianym prezentem. Popularność zyskują
także notatniki, aktówki i kalendarze, które umożliwiają sprawną organizację. Coraz
częściej są one personalizowane. Dodaje się do nich organizer i wybrane
zdjęcia. Starannie wykonane gifty będą długo służyły użytkownikom.
Ogromne
pole do popisu pozostawia gastronomia, która odważnie wkroczyła do świata
reklamy. Coraz częściej jako prezent marketingowy firmy wysyłają swoim
partnerom słodycze np. czekoladki, z których można ułożyć imię. Taki
spersonalizowany upominek jest miłym zaskoczeniem dla adresata. Popularne stają
się również kosze z przekąskami. W USA rekordy popularności bije catering, w którym ujrzano
ogromny potencjał reklamowy. Amerykanie wychodzą z założenia, że warto swoim
klientom odwdzięczyć się przekazując im smaczne, powszechnie lubiane produkty.
Dlatego za oceanem doskonale prosperują firmy specjalizujące się w dostarczaniu
cateringowych giftów. Na rodzimym gruncie przedstawiciele firm mogą sięgnąć np.
po ofertę marki SUBWAY®. Plater cateringowy, czyli 16 pysznych sandwiczy, z
pewnością nie tylko zaskoczy klienta, ale zwróci jego uwagę na przedsiębiorstwo,
które wysłało smaczną przekąskę. W ofercie SUBWAY® znajdują się warianty:
klasyczny, niskokaloryczny, mięsny oraz wegetariański. Ponadto do każdego
platera można dobrać napoje, sosy, ciasteczka, muffinki oraz chipsy. Dodatkowo
istnieje możliwość skomponowania własnej, unikatowej tacy z Subami. Czyli dla każdego, coś smacznego! Wystarczy znać preferencje klienta i zdecydować się na to, co będzie mu najbardziej smakować. Z cateringiem
SUBWAY® można być pewnym, że podbije się serca (a raczej kubki smakowe)
konsumentów i zyska ich zaufanie na długie lata.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET