SOTD to promocja nie znająca końca.
Pyszna oferta będzie trwać aż do odwołania. Na czym polega? Każdego dnia
wybrany SUB serwowany jest w wyjątkowej, niższej cenie niż pozostałe. Za 15
centymetrowego SUBa miłośnicy amerykańskich sandwiczy zapłacą wyłącznie 7,95
zł. Promocja marki SUBWAY® stanowi
idealny pretekst do tego, aby spróbować subów, których klienci nie mieli okazji
wcześniej skosztować. Zaskakujące połączenia i wirtuozeria smaków to elementy,
z których marka SUBWAY® jest
powszechnie znana. Dzięki wyobraźni smakoszy oraz kulinarnych specjalistów przygotowujących
specjalną ofertę, sandwiczowi czarodzieje mogą zaprezentować swoje umiejętności
i biegłość w przygotowywaniu tego, z czego marka słynie na całym świecie.
A że każdego dnia jest to inny SUB można się na niego wybrać w większym gronie
– oferta SOTD smakuje znacznie lepiej w towarzystwie.
Jakie zatem smaczne niespodzianki przygotowano w lokalach SUBWAY®? Każdy dzień został pysznie
zaplanowany. Poniedziałek można rozpocząć subem, który lubi towarzystwo omleta
i szynki. Doskonale sprawdzi się zarówno w roli śniadania, jak i sycącego
posiłku
w trakcie dnia. Idealną wtorkową przekąskę stanowi soczyście mięsny Italian
B.M.T.
Ze środowym spadkiem energii doskonale sobie poradzi B.L.T (udowadnia nam, że
trójka jest tak samo dobra, jak siódemka). Czwartkowy głód, nie tylko
pozytywnych wrażeń zaspokoi sandwicz z szynką. W piątek przed wieczornym
szaleństwem warto sięgnąć po suba z awokado, szczególnie, gdy wiadomo, że noc
będzie długa. Sobota zaś powinna minąć pod szyldem lekko pikantnego Spicy
Italian, a niedziela – w towarzystwie meksykańskiego Kurczaka Fajita.
W restauracjach znajdą się materiały POS dedykowane
najnowszej akcji marki SUBWAY® – Sub
of The Day. Marka prowadzi też komunikację na swoich kanałach FB, TT i
Instagramie.
Za adaptację materiałów SOTD oraz za przygotowanie i
prowadzenia kampanii PR i w SM odpowiada agencja QA Communications.
Dodatkowe
informacje:
SUBWAY®
Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport
w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred
DeLuca otwiera "Pete’s Super Submarines", bar z sandwiczami
przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w
tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają
się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem
sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się
błyskawicznie.
Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy
przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs
i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata
zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy ponad 44.000 restauracji
w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza
restauracja SUBWAY®
w Polsce powstała w 2000r w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych.
Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w
budowie.
Więcej
informacji udzielają:
Małgorzata Sikorska Jan Petr
Account manager Marketing
Coordinator CEE
Q&A Communications SUBWAY
Central & Eastern Europe
office: + 48 61 852 22 83 office:
+420 233 312 390
mobile: + 48 694 475 670 e-mail: petr_j@subway.com
e-mail: ms@qacommunications.com
www.qacommunications.com www.subway.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET