NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Do siedmiu razy SUBWAY®

2015-07-07 16:57:52

SOTD to promocja nie znająca końca. Pyszna oferta będzie trwać aż do odwołania. Na czym polega? Każdego dnia wybrany SUB serwowany jest w wyjątkowej, niższej cenie niż pozostałe. Za 15 centymetrowego SUBa miłośnicy amerykańskich sandwiczy zapłacą wyłącznie 7,95 zł. Promocja marki SUBWAY® stanowi idealny pretekst do tego, aby spróbować subów, których klienci nie mieli okazji wcześniej skosztować. Zaskakujące połączenia i wirtuozeria smaków to elementy, z których marka SUBWAY® jest powszechnie znana. Dzięki wyobraźni smakoszy oraz kulinarnych specjalistów przygotowujących specjalną ofertę, sandwiczowi czarodzieje mogą zaprezentować swoje umiejętności i biegłość w przygotowywaniu tego, z czego marka słynie na całym świecie.
A że każdego dnia jest to inny SUB można się na niego wybrać w większym gronie – oferta SOTD smakuje znacznie lepiej w towarzystwie.        

Jakie zatem smaczne niespodzianki przygotowano w lokalach SUBWAY®? Każdy dzień został pysznie zaplanowany. Poniedziałek można rozpocząć subem, który lubi towarzystwo omleta i szynki. Doskonale sprawdzi się zarówno w roli śniadania, jak i sycącego posiłku
w trakcie dnia. Idealną wtorkową przekąskę stanowi soczyście mięsny Italian B.M.T.
Ze środowym spadkiem energii doskonale sobie poradzi B.L.T (udowadnia nam, że trójka jest tak samo dobra, jak siódemka). Czwartkowy głód, nie tylko pozytywnych wrażeń zaspokoi sandwicz z szynką. W piątek przed wieczornym szaleństwem warto sięgnąć po suba z awokado, szczególnie, gdy wiadomo, że noc będzie długa. Sobota zaś powinna minąć pod szyldem lekko pikantnego Spicy Italian, a niedziela – w towarzystwie meksykańskiego Kurczaka Fajita.

W restauracjach znajdą się materiały POS dedykowane najnowszej akcji marki SUBWAY® – Sub of The Day. Marka prowadzi też komunikację na swoich kanałach FB, TT i Instagramie.

Za adaptację materiałów SOTD oraz za przygotowanie i prowadzenia kampanii PR i w SM odpowiada agencja QA Communications.


Dodatkowe informacje:

SUBWAY®

Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera "Pete’s Super Submarines", bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs
i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy ponad 44.000 restauracji w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY®
w Polsce powstała w 2000r w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie. 

 

Więcej informacji udzielają:          

Małgorzata Sikorska                                               Jan Petr
Account manager                                                     Marketing Coordinator CEE
Q&A Communications                                              SUBWAY Central & Eastern Europe

office: + 48 61 852 22 83                                          office: +420 233 312 390
mobile: + 48 
694 475 670                                          e-mail: petr_j@subway.com 

e-mail: ms@qacommunications.com

www.qacommunications.com                                  www.subway.pl

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: